یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز نے میڈیکل ایڈیٹنگ میں سرٹیفکیٹ کے لیے داخلوں کا اعلان کیا۔

UHS

یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز نے میڈیکل ایڈیٹنگ (سی ایم ای) اور ایڈوانس سرٹیفکیٹ ان میڈل ایڈیٹنگ (اے سی ایم ای ) میں سرٹیفکیٹ کے لیے داخلے کا اعلان کیا ہے۔ اے سی ایم ای کے کورس کے مشمولات میں مختلف قسم کی طبی تحریریں، اشاعت میں اخلاقیات، کاپی ایڈیٹنگ، کاروباری ماڈلز، اور ایک اوپن جرنل سسٹم شامل ہیں۔ تاہم، اے سی ایم ای  کے کورس کے مواد میں ایڈیٹرز کے حقوق اور ذمہ داریاں، مراجعت، اشاریہ سازی کی خدمات، کلینیکل ٹرائل رجسٹریز، سائنٹومیٹرکس، اور میڈیکل جرنلزم کے ساتھ قانونی مسائل شامل ہیں۔  سی کے کورس کی فیس 40,000 روپے مقررکیگئی ہے اور ACME کے کورس کی فیس 50.000 روپے ہے۔ جو کورس کے آغاز میں جمع کروانی پڑے گی۔

نمایاں خصوصیات

پاکستان میں پہلی بار میڈیکل ایڈیٹنگ کورسز

سیکھنے کے مقصد کے لیے حقیقی دنیا کے مخطوطات کا استعمال کرتا ہے۔

 طبی تکنیکی تحریر کی منفرد خصوصیات

تحریری اور ترمیمی ٹولز کا استعمال

کورسز پاکستان اور بیرون ملک کے نامور میڈیکل ایڈیٹرز پڑھائیں گے۔

 

سی ایم ای اور اے سی ایم ای کے لیے فراہم کردہ اہلیت کے معیار درج ذیل ہیں۔

میڈیکل ایڈیٹنگ میں سرٹیفکیٹ کے لیے:

وہ امیدوار جنہوں نے الائیڈ ہیلتھ سائنسز، فارمیسی، نرسنگ، فزیو تھراپی، ہیلتھ انفارمیٹکس وغیرہ میں ایم بی بی ایس / بی ڈی ایس یا گریجویٹ کیا ہے درخواست دینے کے اہل ہیں۔ ان امیدواروں کو ترجیح دی جائے گی جو پہلے ہی ہیلتھ سائنسز جرنلز کے ساتھ ایڈیٹر، اسسٹنٹ، منیجنگ ایڈیٹر، ریویویر، ایڈیٹوریل بورڈ ممبران وغیرہ کے ساتھ منسلک ہیں۔ شائع شدہ پیپرز والے امیدواروں کو بھی ترجیح دی جائے گی۔

میڈل ایڈیٹنگ میں ایڈوانس سرٹیفکیٹ کے لیے:

 صرف وہی امیدوار اہل ہیں جنہوں نے یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز سے میڈیکل ایڈیٹنگ میں سرٹیفکیٹ کامیابی سے مکمل کیا ہے۔

اپلائی کیسے کریں؟

امیدواروں کو یو نیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے ویب پورٹل کے ذریعے درخواست فارم ڈاؤن لوڈ اور پُر کرنا ہوگا۔ اس کے بعد، امیدواروں کے لئے ضروری ہے کہ وہ درخواست فارم ہاتھ سے یا ڈاک کے ذریعے فوکل پرسن، یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے دفتر میں جمع کرائیں۔ میڈیکل ایڈیٹنگ (سی ایم ای  ) اور ایڈوانس سرٹیفکیٹ ان میڈل ایڈیٹنگ (اے سی ایم ای) میں دونوں سرٹیفکیٹ کے لیے رابطہ سیشنز 16 فروری 2022 کو شروع ہوں گے۔ پیش کردہ کورسز میں درخواست دینے کی آخری تاریخ 31 جنوری 2022 ہے۔

Be the first to comment

Leave a Reply