مثبت پیرنٹنگ اور اس کے عملی تقاضے

مثبت پیرنٹنگ اور اس کے عملی تقاضے

ہروالد اوروالدہ کی یہ خواہش ہوتی ہے کہ وہ اپنے بچوں کے لئے بہتر ین پیرنٹنگ کا مظاہرہ کریں۔  پیرنٹنگ کا عمل  ایک کردار ساز اور نسل ساز کام ہونے کے باوجود  بسااوقات  والدین کے لئے یہ  ذہنی تناو   اور ڈپریشن کا باعث بھی بنتا ہے۔ بعض والدین کے شعوری  اورمعاشی حالات   بہترہوتے ہیں، یاان کے اعصاب مضبوط ہوتے ہیں ۔جس کی وجہ سے پیرنٹنگ  کے دوران وہ  اپنے ذہنی تناو اور ڈپریشن پر قابو پاتے ہیں۔ اور بہتر پیرنٹنگ کا نہ صرف مظاہرہ کرتے ہیں،بلکہ اپنی پیرنٹنگ کو انجوائے بھی کررہے ہوتے ہیں۔

اس کے مقابلے میں بعض دوسرے والدین کی کیفیت قابل تشویش ہوتی ہے۔وہ مشکل معاشی اور معاشرتی صورت حال سے دوچار ہوتے ہیں بلکہ  کم شعوری سطح کے ساتھ اپنے بچوں کوپال رہے ہوتے ہیں۔ان کے  لئے اچھی پیرنٹنگ کے ذریعے اپنے بچوں کو تمام ضروری جسمانی، جذباتی، روحانی اور سماجی ضروریات بہم پہنچانا ممکن نہیں ہوتا۔

پیرنٹنگ  بظاہر والدین کا ذاتی معاملہ ہے۔ کہ وہ جس طرح چاہیں اپنے بچوں کی تربیت کریں۔تاہم یہ ایک اہم  دینی فریضہ ہونے کے ساتھ  ساتھ ایک اہم معاشرتی ذمہ داری بھی ہے۔کیونکہ  والدین کی پیرنٹنگ کے نتیجے میں  بچہ   جو کچھ بھی سیکھے گا اس کا اظہار و ہ معاشرے میں  ضرورکرے گا ۔اور معاشرے کو اس کے نتائج کا سامنا ضرور کرنا پڑے گا۔  اس حوالے سے حکومتوں کی بھی ذمہ داری بنتی  ہے۔ کہ وہ پیرنٹنگ کو مثبت، آسان اور مفید بنانے کے لئے نہ صرف    والدین کو تربیت دے سکتی ہیں ۔بلکہ معاشرہ اور  ماحول کو بھی تربیہ دوست بنانے میں والدین کی مددکرسکتی ہیں۔ تاکہ جسمانی، ،جذباتی اور شعوری طور پر صحت نسل ہمارے معاشرے کا حصہ بن سکے۔

 اسلام کی نظر میں مثبت پیرنٹنگ کیا ہے؟

مثبت پیرنٹنگ اسلام کی نظر میں یہ ہے ۔کہ والدین اپنے بچوں کے تمام حقوق کے بارے میں نہ صرف آگاہ ہوں، بلکہ ان حقوق کی ادائیگی کے لئے پوری طرح تیار بھی ہوں۔ مثبت پیرنٹنگ کی شروعات خود والدین  کی ذات سے ہوتی ہے۔ یعنی اچھی پیرنٹنگ کیلئے والدین کو پہلے اپنی ذات اور شعوری حالت بہتر بنانی پڑتی ہے۔ پھرگھرکے ماحول کو بہتر بنانے کا کام کیا جاتا ہے۔ اس کے بعد بچوں کے دینی ومعاشرتی حقوق کی ادائیگی پر کام کرنا مثبت پیرنٹنگ  کہلاتاہے۔

بچوں کےدینی حقوق مختصرا یہ ہیں۔   کہ پہلے  والدین خوددین دار ہوں ۔ اللہ پر ان کا کامل ایمان ہو۔اوروہ دین داری کو اپنا اوڑھنا بچھونا بنانے پر آمادہ ہوں۔ تاکہ بچوں کے اندر دینی روح کی آبیاری ہوسکے۔ اللہ تعالی نے ان بچوں کو جس فطرت سلیمہ پر پیداکیا ہے، اس پر قائم رہنا ان کے لئے آسان ہوسکے۔ کیونکہ حدیث میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: بچہ فطرت سلیمہ پر پیدا کیا جاتا ہے پھر اپنے والدین اور ماحول کی وجہ سے وہ اپنا دین بدل کر یہودی یا نصرانی بن جاتاہے۔

اس مقصد کے حصول کیلئے رشتے کی تلاش کے وقت سے ہی دینداری کے معیار کو اول ترجیح پر رکھناچاہیے۔ بچے کی پیدائش کے بعد اس کا اچھا سااسلامی نام رکھیں۔ اس کا عقیقہ اسلامی احکام کے مطابق کریں۔اس کی اچھی  پرورش حلال روزی سے کریں ۔گھرکا ماحول دین دوست اور تربیہ دوست بناکر اس کی اچھی تعلیم وتربیت کاانتطام کریں۔ اور پھربالغ ہونے کے بعدمناسب جگہ  اس کے نکاح کا انتظام کریں۔

مزیدپڑھیے

مثبت پیرنٹنگ کا کیا مطلب ہے؟

  مثبت پیرنٹنگ سے مراد یہ بھی ہے کہ والدین اپنی ترجیحات کے مطابق گھرکے ماحول کو بچوں کی تربیت کے لئے  موزوں بنائیں۔روزانہ کرنے کے کاموں کی لسٹ بناکر بچوں کیلیے، اخلاقی وکرداری  معیارکو بہتر بنانے کے لئے حدود مقررکریں۔ اور پھر ان حدود کی پابندی کے لئے انعام واکرام کا کوئی ایسا سلسلہ بنائیں، کہ بچے اپنی خواہش سے ان حدود کی پابندی کرنے پرخود سے آمادہ ہوں۔

مثبت پیرنٹنگ کا ایک مفہوم یہ بھی ہے، کہ ہم اپنی فیملی لائف اور پروفیشنل لائف میں تواز ن پیدا کریں۔ یعنی فیملی لائف اور مثبت پیرنٹنگ کی قیمت پر ہم پروفیشنل لائف میں ترقی کی کوشش قطعا نہ کریں۔ اور نہ ہی فیملی لائف کی وجہ سے اپنی پروفیشنل لائف کو متاثر کریں۔دونوں کو اپنی اپنی جگہ اور حدود میں رکھ کر ان میں توازن قائم کریں۔

:مثبت پیرنٹنگ اور اس کے عملی تقاضے

دوسرے الفاظ میں مثبت پیرنٹنگ بچوں کے تمام حقوق کا احترام اور دائیگی کا نام ہے ۔نیزا ن کو ذہنی   ونفسیاتی اورجسمانی د جذباتی طور پر تشدد سے پاک ماحول فراہم کرنے کا نام ہے۔ تاہم اس کے ساتھ بچوں میں ڈسپلن ، آداب وشائستگی، سلیقہ مندی  اور تعلیمی مہارت حاصل کرنے میں مدد بھی مثبت پیرنٹنگ کا ہی لازمی حصہ ہے۔ مثبت پیرنٹنگ کے لئے  والدین کو چاہیے کہ اپنے بچوں کو مندرجہ ذیل چیزیں فراہم کریں۔

:محبت وشفقت سے پرورش

مثبت پیرنٹنگ کی اولین شرط ہونے کے ساتھ یہ بچے کی پہلی اور بنیادی ضرورت بھی ہے۔ کہ اسے بھرپور محبت وشفت سے پالاجائے۔ والدین کی طرف سے محبت میں گرمجوشی کے اظہار کےساتھ اسے تحفظ کا ماحول بھی فراہم کیا جائے۔ اپنے بچے سے محبت وشفقت وہ بنیادہے جس کے بغیر تربیت کا کوئی تصور نہیں کیا جاسکتاہے۔

:رہنمائی کی فراہمی

بچوں کوبھرپور محبت وشفقت اور تحفظ دینے کے ساتھ یہ بھی ضروری ہے۔ کہ زندگی گزارنے کے دینی اور معاشرتی اصولوں کی طرف  ان کی رہنمائی کی جائے۔روزانہ ذمہ داریوں کی ادائیگی کے لئے ایک متوازن  روٹین بنا کربچوں کو اسے اپنا نے کو کہاجائے۔  تاکہ ان کی زندگی میں  ڈسپلن قائم ہو۔ ا ور بچوں کے اندر حدود میں رہتے ہوئے اپنی ذمہ داریوں کی ادائیگی کا شعور پیداہو۔

:بچوں کی شخصیت کو تسلیم کرنا

مثبت پیرنٹنگ کے لئے ضروری ہے کہ والدین اپنے بچوں  کی شناخت، شخصیت اور ان کی انفرادیت کو نہ صرف تسلیم کریں۔ بلکہ ان چیزوں کو ویلیواور اہمیت بھی  دیں،  تاکہ بچے کو یہ احساس ہونے لگے کہ  میری شناخت ، شخصیت، طبیعت بلکہ میری انفرادیت کو بھی تسلیم کیا جارہا ہے۔

:بچوں کوحدود میں بااختیار بنانا

مثبت پیرنٹنگ کے لئے ضروری ہے کہ والدین اپنے بچوں کو حدود کے اندرذاتی اختیاربھی عطاکریں ۔اس سے ان میں قوت فیصلہ اور اپنی ذات پر کنٹرول کے ساتھ خوداعتمادی بھی پیداہوگی۔

خلاصہ یہ ہے کہ اگروالدین اپنے بچوں میں مثبت رجحانات دیکھنا چاہتے ہیں تو وہ مندرجہ ذیل کام کریں۔

۔اپنے بچوں سے محبت میں گرمجوشی کے ساتھ بھرپور تعاون سے پیش آئیں۔

۔ان کے ساتھ کوالٹی ٹائم خرچ کریں۔اب کوالٹی ٹائم کیا ہے اور اس کے تقاضے کیا ہیں اس کے بارے میں ان شااللہ الگ مضمون شائع کیا جائے گا۔

۔اپنے بچوں کے رویوں اور ا ن کی زندگی کے تجربات کو سمجھنے کی کوشش کریں۔

۔اگربچوں کے لئے ڈسپلن کے اصول بنارہے ہوں تو پہلے بچوں کو اعتماد میں لیں۔ پھر اس اصول کی خوب وضاحت کریں تاکہ بچے اسے اچھی طرح سمجھ پائیں۔

۔اچھے رویوں پر ان کی حوصلہ افزائی کریں۔ انعام واکرام کا کوئی سلسلہ قائم کریں اورغلط رویوں پر ضرورٹوکیں۔ لیکن اس غلطی کی وضاحت کے ساتھ درست رویے کی بھی وضاحت کریں۔ تاکہ آئندہ ان کے لئے درست رویہ اپنانا آسان ہوسکے۔

۔جسمانی سزا  یا ڈانٹ ڈپٹ کے مقابلے میں کوئی متبادل سزا دینے کو ترجیح دیں۔ مثلا کوئی انعام مقرر کیا تھا اسے کم یاختم  کرسکتے ہیں۔بچے کی پسندیدہ چیز یا کام کو محدود کرسکتے ہیں وغیرہ۔

مزیدپڑھیے!

:حکومتی قوانین سے مثبت پیرنٹنگ کو فروغ

بچوں کی اچھی تربیت اور والدین کی مثبت پیرنٹنگ میں حکومتی قوانین کا اہم کردار ہوتاہے۔ حکومتی قوانین اور اصلاحات کے ذریعے تربیت کے لئے ماحول کو مثبت بنانے اور والدین کی پیرنٹنگ کے انداز کو بہتر بنانے میں مندرجہ ذیل طریقوں سے کام کیا جاسکتاہے۔مثلا

۔حکومت فیلمیز کو اچھے معیار زندگی کے مواقع فراہم کرکے والدین کو مثبت پیرنٹنگ اور بچوں کو تربیت کے لئے اچھا ماحول فراہم کرسکتی ہے۔

۔غربت کے خاتمے  کی کوشش کے ساتھ میڈیا کے ذریعے والدین کو بچوں کی تربیت کا بہترین شعور دے کر یہ کام کیا جاسکتاہے۔

۔حکومت قانونی اقدامات کے ذریعے والدین  اور بچوں کو باہمی مصالحت والی زندگی اپنانے میں مدد دےسکتی ہے۔

۔حکومت  حقوق کے قوانین کے ذریعے  بچوں کے تحفظ کے لئے  اقدامات کرسکتی ہے۔

۔حکومت والدین کو  مثبت پیرنٹنگ  سکھانے کے لئے ٹریننگ سیشنر، کاونسلنگ اور اس حوالے سے مفید معلومات بہم پہنچانے کے لئے علاقائی سطح پر پیرنٹنگ سینٹرز قائم کرسکتی ہے۔

۔اسی طرح پریگننسی کے دوران اور بچوں کی پیدائش کے بعد کے مراحل میں والدین کو کیا کرناچاہیے؟  اس حوالے سے والدین کی شعوری بیداری کے لئے کام کیا جاسکتا ہے۔

۔والدین اور بچوں کی شکایات  کے لئے ہیلپ لائن قائم کرکے مددکی جاسکتی ہے۔

۔بچوں ، اسکولز اور  والدین کے درمیان باہمی تعاون کی فضا قائم کرکے تعلیم وتربیت کے عمل کو مزید فروغ دیا جاسکتاہے۔

۔ٹین ایج پیرنٹنگ، معذور بچوں کی تربیت کی مشکلات اور مائگریشن کرنے والے والدین کے مشکل معاشی ومعاشرتی حالات کی بہتری کے لئے حکومتی اقدامات اہم کردار ادا کرسکتے ہیں۔

۔بچوں کے حقوق کو متعین کرکے والدین اور تعلیمی اداروں کو ان حقوق کی فراہمی کا پابند بناکر کا م کیا جاسکتاہے۔

یہ چند تجاویز ہیں جن کے ذریعے بچوں کے حقوق کے تحفظ کے ساتھ والدین کے فرائض کی نشاندہی اور مثبت پیرنٹنگ پر والدین کو آمادہ کیا جاسکتاہے۔ اللہ تعالی تمام والدین کو بہترین انداز سے اپنے فرائض کی انجام دہی کی توفیق عطافرمائے۔ آمین

14 Comments

  1. A sub-processor is an external knowledge processor contracted by Freepik Company, who has long been granted access to details (which can be personal) about customers and collaborators
    and who can course of action it.
    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

  2. Ücretsiz bir hesap paylaşım sitesi; internet sayfaları,
    uygulamalar, çevrimiçi uygulamalar ve diğer
    birçok alan.
    Bedava bir hesap paylaşım sitesi; internet sayfaları,
    uygulamalar, çevrimiçi uygulamalar ve diğer birçok alan.

    bedava hesap

  3. Step one: Discover your Freepik lower price code on this website page and click
    the button to look at the code. The promo code will probably be quickly copied on the clipboard on your smartphone or Laptop
    or computer.
    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

  4. The following sections tackle the gathering and processing of Consumers’ own facts as a result of
    any of the assignments operate by Freepik Company, like
    any in read more their subdomains and sections.

    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

  5. Bedava Free Fire Hesap 2021 | Garena Hesap ve Şifre, Bu içerikte sizlere bedava ateş oyunu ve bedava hesaplar hakkında bilgi vereceğiz.
    Serbest atış çok güzel bir oyun olduğu kadar popüler bir oyun. Çoğu insan serbest atış oynarken heyecanlanır
    ve daha fazla hata yapar. Onlardan biri olmayın ve heyecanlanmadan güzelce oynamaya çalışın. Neden? Çünkü bedava ateş turnuvalarında para veya değerli hediyeler kazanabilirsiniz.

    Gerçekten değerli bir şey kazanmak istiyorsanız, önce turnuvaya katılmalı ve kazanmalısınız.
    Bunun için sıkı bir antrenman yapmalısınız.

    Bedava Free Fire Hesap

  6. In case you are into graphic design or want to start out graphic coming up with and do not know where to start out,
    Freepik top quality is the best choice to suit your needs.
    As Edza, we are below that can assist you by getting a free Freepik high quality
    account.
    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

  7. Together with the free Freepik Premium Account that we provide Edza, you will
    be able to Use a far better and sleek expertise on Freepik.
    Platforms and purposes are an indispensable Section of our everyday life to make it easier,
    and with high quality accounts, the situation will get 10 occasions superior.
    Your expertise on Freepik are going to be
    greater while using the high quality free Freepick account
    we provide.
    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

  8. Bedava Steam Kodları Ücretsiz Steam Keys 2021 | Yeni Free Wallet, Oyun Kodları ve Keyleri,
    yeni steam kodları veriyoruz. Ücretsiz ve en iyi buhar kodlarını arıyorsanız doğru sayfadasınız.
    Steam, dünyadaki en popüler uygulamalardan biridir.
    Bu uygulama aslında bir oyun pazarı gibi bir şey. Yani bu oyun pazarı dünyadaki en popüler oyun pazarıdır.
    Bir oyun arıyorsanız ve bulamıyorsanız, onu steam’de arayarak bulabilirsiniz.
    Aslında, google’da bir oyun aradığınızda, zaten steam’i göreceksiniz.

    Steam, yıllardır çok kaliteli ve popüler
    bir şirket. Bu firma hakkında daha fazla bilgi arıyorsanız, bu bilgiyi
    tekrar bulabilirsiniz. Veya sadece buhar kodları arıyorsanız,
    aşağıdaki listelerimizdeki onlarca koddan birini alabilirsiniz.

    Bedava Steam Kodları

  9. As Edza, our greatest intent is just one factor: earning our visitors happy.
    For Lots of individuals, paying for a System or an app would seem inconvenient, However they typically do not
    desire to miss out on exactly what the System gives to them.

    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

  10. Become a confirmed manufacturer rep for Freepik and amplify your brand name’s voice on Knoji.
    Average material, reply to evaluations, and endorse gives.
    Knoji is usually a social discussion System which is 100% free to
    implement.
    Freepik Free Account 2021 | New Premium Username Password
    Freepik Free Account

1 Trackback / Pingback

  1. تربیت اولاد میں ماں کا کرداراوراس کی ذمہ داریاں - Al Rashad

Leave a Reply